unuplusdouaroti.blogspot.com Web analytics

16.04.2016

Bucuresti - Sofia


E joi dimineata. Ora 7 a.m. Ma sui pe motor sa plec la munca dar azi nu ma duc la birou... ma duc la Sofia cu treaba. Am zis ca daca tot e frumos, hai sa merg cu motorul sa ma mai plimb putin...
Trebuie sa ajung la Sofia pe la ora 14.00 pentru o intalnire asa ca o voi lua pe drumul cel mai rapid, adica pe la Giurgiu, Ruse, Pleven si apoi autostrada A2 catre Sofia. pana la Giurgiu, totul ok, pe sensul meu nu prea e trafic, vremea e ok si pare ca o sa iasa si soarele. La Giurgiu chiar inainte de vama, acum vreo 3 saptamani, era o zona fara asfalt si nu stiu cum au reusit dar au asfaltat-o cu un fel de asfalt cu petice si denivelari incluse... apoi normal ca inca nu au terminat lucrarile la pod si imediat dupa vama incepe coada de masini. In astfel de momente apreciezi cu adevarat ca ai motor: baiatul care dirijeaza circulatia imi face semn sa ma bag in fata si ajung imediat pe partea bulgareasca. La vama merge relativ repede si iata-ma la ora 8.20 in Bulgaria.


De la Ruse drumul e relativ ok, multe tir-uri si cateva masini, dar cel mai bine, e ca in Bulgaria nu prea treci prin sate asa ca se merge bine. Din pacate cerul a devenit complet gri si de fiecare data cand pot sa vad in departare, mi se pare ca la orizont ploua... Dar ca prin minune se pare ca nu incepe nimic, fie norul fuge de mine, fie mi s-a parut mie...
Cred ca am niste pitici pe creier si ma gandesc cum sa fac ca parca nu prea as vrea sa alimentez de multe ori la Bulgari. Asa ca incep sa-mi fac calcule: mai am 300km pana la Sofia, deci sunt vreo 650km prin Bulgaria, autonomia mea de maxim 300km, asa ca as putea sa alimentez doar de 2 ori.. In In concluzie imi propun sa trag cat mai mult de benzina din rezervor. Mai sunt vreo 60 km pana la Pleven, si indicatorul de benzina imi mai arata o liniuta, ar trebui sa imi ajunga si acolo sigur gasesc o benzinarie ca doar e oras mare..
Dar ce sa vezi... surpriza... Soseaua ocoleste orasul si pe centura nu e nicio benzinarie. E cam nasol...si cum se intampla mereu in situatii de genul asta, incepe sa si picure... Gata, ma opresc si ma uit pe harta sa vad unde e cea mai apropiata benzinarie. Am noroc, e in drumul meu si mai am cam 10 km. Pana la benzinarie se opreste si ploaia. Normal ca dupa benzinaria asta urmeaza inca vreo 3 sau 4 benzinarii cam din 5 in 5 km.
Soferii din bulgaria din cate vad sunt cam de doua feluri: unii sunt foarte grabiti si merg ca nebunii iar ceilalti sunt destul de relaxati si atunci cand te vad in oglinda se lipesc de marginea din dreapta a soselei ca sa-ti faca loc. Acest lucru uneori poate fi o capcana pentru ca de multe ori tendinta e sa depasesti pe axul drumului unde de multe ori exista acel rost de turnare a asfaltului si daca nimeresti o groapa te dezechilibrezi...

Pleven
langa Pleven
intrarea pe A2
intrarea pe A2
Sofia
Sofia



















La vreo 80km de Sofia, exact unde incep muntii, incepe si autostrada. Foarte spectaculoasa! pe o portiune de aproximativ 40-50km sunt vreo 3 tuneluri de aproape 1km lungime si multe viaducte. Te cam oftici cand vezi ca pana si in Bulgaria e mai bine ca la noi...
Pe la 12.20 intru in Sofia. Nu mi-am luat harta cu mine asa ca dupa vreo 3-4 opiri ca sa-mi consult telefonul, reusesc sa ajung la Hotel. E ciudat... dupa o tura cu motorul trebuie sa ma apuc de munca :)


Citeste mai departe: Sofia Bucuresti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu